Akcja serwisowa Tromvik

 

Akcja serwisowa

 

 UWAGA: komunikat dotyczy tylko użytkowników namiotu Fjord Nansen Tromvik I oraz Tromvik II.

 

Szanowni Klienci,

W namiocie marki Fjord Nansen Tromvik I oraz Tromvik II została wykryta wada produkcyjna. Objawia się ona chowaniem wewnętrznej tulejki elementu stelaża do środka, co uniemożliwia prawidłowe rozłożenie namiotu. (zdjęcie poniżej) W związku z powyższym marka Fjord Nansen przeprowadza akcję serwisową mającą na celu wymianę wszystkich stelaży z tego modelu na nowe, pozbawione wad. Jeśli zakupili Państwo w ostatnim czasie namiot Tromvik I lub Tromvik II prosimy o kontakt: 

  • Dział Serwisu - serwis@fjordnansen.pl
  • przez wiadomość prywatną na Facebook. (link do FB)

 

W wiadomości prosimy o następujące informacje:

  • o który model Tromvika chodzi (1 czy 2 osobowy)
  • gdzie został zakupiony namiot
  • adres do wysyłki nowego stelaża

 

Pragniemy najmocniej przeprosić za wszelkie niedogodności związane z wadą stelaża i procesem wymiany.  

 

Wszystkie namioty Tromvik I oraz Tromvik II w oficjalnym sklepie Fjord Nansen, Tuttu.pl oraz Globtrek.com mają wymienione stelaże na nowe.

 

usterka

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel